Bardzo nam przykro, że znalazłaś uszkodzoną biżuterię w świecy JewelCandle 🙁 Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego: https://wsparcie.jewelcandle.pl/hc/pl/requests/new?ticket_form_id=360000200939 i prześlij nam kilka zdjęć biżuterii obok świecy, w której ją znalazłaś. Jest to ważne, abyśmy mogli znaleźć przyczynę uszkodzenia oraz uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Prosimy również o podanie numeru zamówienia we wniosku kontaktowym. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w sprawie reklamacji.
Masz więcej pytań?
Napisz do nas
Artykuły w tej sekcji
- Czy mogę wybrać biżuterię?
- Czy możesz zamówić konkretny model biżuterii w JewelCandle?
- Co mam zrobić, jeśli moja biżuteria, którą znajdę w świecy i jest uszkodzona?
- Mojej biżuterii nie ma na zdjęciach?
- Na mojej biżuterii jest wosk, co mogę zrobić?
- Jak długo muszę czekać, zanim znajdę srebrną biżuterię w wosku świecy?
- Ile jest warta moja biżuteria?
- Jakie rozmiary pierścionków są w świecach JewelCandle? / Co mogę zrobić, jeśli pierścionek nie pasuje?
- Z jakiego materiału wykonana jest biżuteria?
- Czy możesz zamówić konkretny model biżuterii w JewelCandle?